way to much!

jag är slut i skallen, jag har inte riktigt återhämtat värmen än från den kalla natten hemma hos j.. menmen det kommer nog snart.

fick åka med en annan klasskompis hem idag eftersom den jag brukar åka med var hemma med barnen.. jag som hade tagit ut pengar och allt för alla resor =/ jaja. pengarna finns nog kvar tills nästa vecka också.

har haft föreläsning med almi idag, kände väl inte riktigt att det var min grej.. föreläsaren var inte speciellt intressant heller så jag och gänget jag satt med satt och gäspade och väntade på att allt skulle ta slut. visst det är fördjävligt att någon ska behöva ta sin tid för att surra inför en klass men ja, det går ju att göra på annat vis. jag ska banne mig klara av presentationstekniken med bravur framöver (hoppas jag!)..

har gjort klart en massa skoluppgifter och har nog bara den där lokalen kvar nu, måste försöka trycka in ett lager för skor också men de ska nog gå att lösa :D sen ska jag skriva klart den tillhörande texten och hitta en kulör som passar på väggarna.. känner inte för ren vit utan har planer på äggvitt..

att göra:

*lokalen med tillhörande beskrivning
*läsa allt inom ekonomin och testa mig själv genom att göra alla uppgifter på nytt
*städa lägenheten
*gå upp med det jag inte använder på vinden
*gå igenom alla små lådor och rensa ur saker som också ska upp på vinden eller kastas
*middag
*greys anatomy
*träna på textning (inte panik med detta men det är bra om jag sätter igång)

där har ni min kväll.. jag ska nog sätta igång med lokalen om jag ska hinna med allt.

hoppas ni haft en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback