sovmorgon?

jag har drömt mardrömmar om kakorna vi gjorde igår, eller inte mardrömmar men dom finns med överallt och dom flesta som var med igår är inblandad i mina drömmar.. jobbigt!

hade tänkt ta en sovmorgon men strax innan åtta så vaknade jag och var klarvaken, tydligen behövdes de inge mer sömn.. tvingade mig själv att somna om tills jag fick ett sms av mia och hoppade ur sängen. när väckarklockan ringde så hade jag hunnit avfärda två samtal och piffat till mig lite..

idag har jag tänkt att påbörja projektrapporten lite, vet inte riktigt hur jag ska lägga upp den men det borde gå rätt så bra med tanke på den dokumentation iaf jag har gjort, tror att jag ska maila ut en uppgift till resten av gruppen så att jag får in lite tankar och så från dem också.

i övrigt så kommer madde ner på stan vid 12 och vi ska väl ta en fika eller nåt och efter det så vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. kanske ta veckans första promenad?

nä nu ska jag ta å göra lite frukost och sätta igång med dagens "arbete"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback