sova sova sova säng säng säng...

jag snoozade i 45 minuter innan jag tog mig upp! 45 minuter! jag är helt knäckt och det beror bara på den där boken jag läser.. igår va jag rätt skraj när jag la mig och skulle sova, ibland är jag lite mörkrädd..

ekonomilektionen pågår för fullt här i bakgrunden men jag känner att jag inte har någon anledning att vara med längre =/ jag frågade efter extrauppgifter igår men har inte fått några och karln har inte gjort några heller.. suck! jag förstår inte hur jag ska kunna vara självgående om jag inte får tillräckligt med material i tid, jag pinar ju på i samma takt ändå bara de att jag har mer "dötid"...

idag går jag bara halvdag och efter den här lektionen så ska jag nog springa ner på stan en sväng =) idag är det lööööön!!! inte för att lönen gjorde så mycke skillnad men det va ju ändå ett plus i kanten..

nä nu jävlar måste jag hitta på något.. ska försöka förstå mig på resultatbudgetar och likviditetsbudgetar..

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Therése

Åh, snooze.. Det är livsfarligt alltså! Igår kväll ställde jag väckarklockan i andra änden av lägenheten för att liksom tvinga mig själv att kliva upp och stänga av den.. Det fungerade bra men det var ett sådant lidande att vakna och kasta sig ur sängen på studs att jag är tveksam till om jag kommer göra så igen :b


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback