shoppat..

äh jag gav mig in på att leta bilder på det jag shoppat i helgen.. och jag hade problem måste jag säga! mössan från indiska finns banne mig inte på internet, den är vit och har en liten rosett i satin =) och på gina tricot så fanns inte en av tröjorna kvar i sortimentet så jag va tvungen att klippa och klistra lite för att få in en bild på den.. orkar banne mig inte ta upp min egna kamera =/

                

och här kommer den jättedåliga bilden! (jag tror min är något ljusare än den på bilden nedan..)




btw så gjorde jag egna fiskburgare till middag idag ;)

nu ska jag sätta igång med annat!


Kommentarer
Postat av: Therése

Tjusigt! Den sista Ginatröjan har jag också haft ögonen på.. Kanske ska slå till nu när studiebidraget kommer? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback