samlad trupp...

jag har lite halvt panik över veckans uppgift! som projektledare ska jag lyckas leda den här gruppen mot ett mål och det mål jag satt är 150 kakor =) det känns som att det inte borde vara några problem så jag håller tummarna!

MEN...

inte förrän nu har jag lyckats få tag i hela gruppen och fått dem att förstå att vi ska träffas klockan 12.. jag hoppas att alla förstått var och vilken tid nu, därav paniken!

igårkväll så hade jag fått klartecken från tre av fem.. nu äntligen fem av fem (sex av sex inkl mig själv)!.. håll tummarna gott folk.. på allt som går att hålla tummarna för, det kan behövas!

nu ska jag göra mig klar, samla ihop alla papper.. recept mm och bege mig mot stadens bibliotek där jag ska möta min kära projektgrupp =)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback