nästan klar..

det enda jag inte hann med igår var ordlistan till ekonomin men de kan lika gärna vänta tills på tisdag.. spela roll. sitter hos j med misse i famnen, j med dotter är på ridning och jag höll på att frysa ihjäl så jag åkte hem istället för att stå där i en timma.

misse är förbannat jävla jobbig.. han vill att man ska klia honom 24-7 och han hårar som bara den! jaja.. han får väl ligga i knät men om han är ivägen eller bökar för mycket så åker han ner..

funderar på att läsa bok istället för att sitta här.

synd att inte stan har öppet längre än till två på lördagar.. skulle göra vad som helst för en ny garderob idag, sitter med en tröja som har sett sina bästa dagar (iaf på mig), den hänger!

var på lindex med syster igår också, fyndade trosor! lena blev överlycklig när hon fick höra att jag köpt nya.. nu äger jag ett par bridget jones-trosor (har aldrig känt mig så här smal någon gång), ett par röda spetstrosor och ett par gröna med nån slags grunk på sidan.. vet inte hur jag ska kunna förklara dom.. jag köpte också ett par ankelstrumpor, ett par over-knee och nya bh-band.. allt detta för 30 kronor!! snacka om billigt!

nä nu ska jag sluta.

hejhej.

Kommentarer
Postat av: Mia B

Hej. Skrev ett inlägg till dig igår - Men tyvärr blev det på fel ställe. Den skulle ha legat här under "NÄSTAN KLAR....". Annars förstår du nog inte vad jag skojade om. ;)

2009-10-11 @ 14:55:15
Postat av: Therése

Nä? Har du köpt jättetrosor? Såna där som håller in? Loove! Jag har funderat på att köpa såna där som typ ser ut som cykelbyxor? Mm-mm :b


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback