lampa vs annan lampa..

japp.. eftersom jag har en votering, som det så snyggt kallas, så ska jag dra resultatet hittills här nu..

 2½ av 4
 1 av 4

 ½ av 4


såå.. just nu så leder lampa nummer ett :D


jahapp.. jag blev vaken bra länge igår, dels för att jag fick för mig att gå igenom alla gamla kläder men också för att jag var tvungen att läsa iaf ett kapitel i twilight-boken innan jag la mig för att sova. vid ett släckte jag lampan..

igår ringde jag till natalie för att surra lite men jag hade också en fråga som jag tänkt ställa.. tror ni att jag lyckades ställa den frågan? NEJ! på 64 minuter lyckades jag såklart inte häva ur mig den där frågan.. hmm! jaja jag får ringa till henne idag istället, ska banne mig skriva en lapp!

skulle egentligen ha lektion om typ 10 minuter men icke, läraren har "ställt in" den eftersom HAN är sjuk.. alltså hallå, KARLAR!! en liten förkylning brukar inte stoppa, iaf inte enligt mig.. menmen, istället ska vi träna inför provet... dom uppgifter vi fått kan jag utantill nästan, hur ska jag kunna träna på något som sitter i hjärnbalken? att exempelvis pelle och lisa har 15 äpplen var, hur många har dom tillsammans..? det är ju självklart att svaret är 30 men även med de tal vi fått på ekonomin så börjar svaren kännas lite för bekant när jag sätter ner dem på papperet.

nä istället tror jag (TROR!!) att jag ska ta mig en promenad, om så inte så himla lång men iaf en liten promenad.. det ser jävligt kallt ut ute och dessutom så snöade de igårkväll (inget har fastnat på marken men bara tanken på att det kom snö gör mig köldskadad)..

hepp hepp.. upp och hoppa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback