kära madeleine..

har varit med mads på stan och hjälpt henne att peka ut en ipod hon kan köpa.. ibland kanske jag kan vara till bra hjälp men inte fullt så ofta som jag vill.

efter det så mötte vi upp erika och gick hem till mig med fika/lunch och tog en kaffe, jättetrevligt att träffa madde och givetvis erika också! synd att det går så lång tid mellan gångerna bara =/

men det värsta är väl att jag vet att jag inte kommer att få se madde på typ fem månader nu, nu kommer australien att få en av dom bästa flickorna på denna jord till sig och jag hoppas att hon får det kanonbra där nere! om jag vinner på lotto ska jag banne mig åka och hälsa på medan hon är kvar (förhoppningsvis kommer hon hem - jag vet att det finns dom som fastnar där nere!!)

men ja.. inte för att det kom någon tår när hon gick men det kändes i maggropen att det skulle ta tid innan jag fick höra hennes ljuva stämma igen, men tänk va mycke vi kommer att kunna prata om när hon kommer tillbaks! längtar redan!..




have a nice trip madeleine.. i'll miss you babe!


Kommentarer
Postat av: MAds

åh min älskade Tina! jag har precis suttit o klagat inför mamma hur drygt jag tycker det är attjag bara hann se dig i två - tre timmar innan jag skulle iväg igen o att det kommer att ta en evighet innan vi kommer att ses... jag kommer sakna dig Tina! O det gör jag redan! Kramar

2009-10-28 @ 22:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback