hungerskänslor..

vaknar upp med ett ryck, magen skriker efter något att äta.. jag snoozar och tvingar mig själv att sova lite till. nu ångrar jag det, på något vis så tycker min kropp att jag ska få ont på andra ställen när jag är hungrig.. om det ändå vore bara magen?!

jaja.. skit samma, morgonens gröt är på väg ner nu så..

kom på att jag inte hade varit i tvättstugan och hämtat tvätten jag la dig i typ förrgår? sprang ner och andades ut när den inte luktade apa..

ikväll blir det nog kramfors.. jag har inte riktigt bestämt mig men är sånär 90% säker.

nu måste jag nog ta å hitta mina skolböcker, papperna som hör till och sätta mig ner och begrunda innan dagens lektion börjar kl 8.30

have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Shirin

Nä, CSN vägrar mig pengar tills jag fått in 32 poäng vilket betyder Februari om jag klarar alla tentor och uppgifter.

De måste väl ha förståelse för att man var ung och dum efter gymnasiet och gjorde allt för att få flytta hemifrån :P Jag tror jag tog bidrag en månad bara och lån i kanske tre månader.



Annars är det bra här, förutom att Max hade feber igårkväll, men den verkar ha gått ner nu. Jag håller nog på att bli sjuk tror jag, har jätteont i nacken..Hoppas allt är bra med dig!

Vore jättekul om du kunde komma upp efter jul :)



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback