fredag..

jag vände uppochner på en garderob i graninge igår.. jag fick för mig att jag skulle hitta en väska, jag hittade säkert 40 väskor men inte den jag letade. istället så hittade jag jävligt mycket annat som fick följa med mig hem (och jag har ju banne mig ingen plats för allt).. efter att ha sorterat ut tre banankartonger med saker som jag vill sälja så avslutade jag kvällen med att tappa en liten spegel i golvet, vad säger dom? 10 års olycka?

åkte in till stan imorsse med lånad bil (pappas sambos) och mötte elin på vägen hem.. hon blev kvar ett par timmar så vi surrade och jag lagade lite käk och så.. bjöd henne på ett kilo köttfärs to go iaf, var inget annat som dög idag ;)

efter det så började jag med eknomin.. blev rätt less så jag städade lite istället, sedan ringde tessan och frågade om jag ville hänga med på kläd-dax.. så vi promenerade dit, hon, jag och emilia.
tessan bjöd mig på lite kaffe innan jag insåg att jag var tvungen att gå hem.. lite för mycke planer för att sitta still så länge.. har rätt mycke att göra i skolan också (egentligen).

sprang på bolaget, på ica och sedan hem.. har städat och gjort en äppelpaj (smulpaj) som jag tänkte servera ikväll =)

nu inväntar jag kvällens höjdpunkt! manshataren är nog på ingående vilken sekund som helst.. vi ska ha världens mini-vin-kväll.. en sån där som bara kommer att swischa förbi! synd att hon bara är hemma ett par dagar bara =/



ska leta fram något ätbart i kylen och ringa ett par samtal nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback