det snurrar i skallen..

har just haft lektion i ekonomi.. jag blir så sur när facit "visar fel", hur ska man kunna vara självgående när man inte har rätt svar i facit.. man lär sig ju fel om man går bakvägen! suck.
ja jag vet, bakvägen är inte alltid den rätta vägen men jag jobbar så.. utifrån facit, när jag är osäker.

väntar på att vattnet ska börja koka så att jag får i mig någe käk.. ska koka broccoli och värma på fiskburgarna från igår =)

funderar på att åka hem till pappsen ikväll.. slipa och måla lite på sideboardet så att det blir klart någon gång.. om det blir klart idag så kan jag köpa färgen imorgon och åka hem till veckan för att måla det en gång för alla! skulle vara underbart att få ett projekt till ur världen och dessutom få lite mer förvaring i lägenheten (är alldeles för lite nu..)

nä nu ska jag gå och kolla till vattnet och vänta på att mamma ringer =)

måste också passa på att gratulera mina kollegor malin och "d" till den lilla prinsessa som föddes igår! flickan kan ni se
här =) en riktig sötnos..

hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback