d day!

håll tummarna för mig att gruppen går med på att jag skriver projektrapporten idag och belönar dem med ledigt imorgon!! jag själv vill vara ledig imorgon, sova ut och bara ta det lugnt med läxböckerna..

lyckades iaf läsa ett kapitel av provet igår men jag läste ett kapitel ur twilight-boken också ;) en bra kompromiss..

vaknade iaf kvart i sju och va dödstrött.. har väl inte riktigt vaknat än och jag känner inte för att gå upp till magda idag för att baka, jag vill gå och lägga mig igen. eller nej, jag vill umgås med mina vänner! jaja.. dom här är ju mina vänner också men inte på samma sätt som exempelvis mads..

ska ta och packa ner datorn i dataväskan, packa väskan med ingredienserna som jag köpt och leta rätt på allt jag måste ha med mig idag.. klockan åtta måste jag vara på busstationen så det börjar bli lite panik nu ;)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback