bilder från igår =)

jag knyckte två bilder av tessan på mig och emilia, såna finns det inte gott om tyvärr =( jag måste banne mig börja hälsa på människor igen, jag har grävt ner mig i skolan känns de som =/

en jätteglad emilia :D



och en lika glad tant tina :D



ibland blir man bra sugen på att skaffa sig en liten egen.. men de får nog vänta lite till ska ni se..

nu ska jag och J åka upp till mamma och åke i resele.. ikväll bjuds det på klyftpotatis och kyckling, lär bli underbart gott!

Kommentarer
Postat av: Therése

Aw, vad söta ni är :) Hoppas att du får en trevlig helg! Vi hörs :) Kraam!

Postat av: m

2009-10-24 @ 23:45:40
Postat av: Mumlan

Vicken goding!!!!

Känner doften av henne...

Ahhh!!! vad mer kan man säga =)

2009-10-24 @ 23:47:41
Postat av: Shirin

Tant Tina är i farten ser jag!

Snart är det väl på tiden att skaffa en egen ;)

2009-10-26 @ 08:16:26
URL: http://shirint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback