bara fem kapitel kvar..

fem kapitel, närmare 100 sidor, kvar innan jag kan lägga ifrån mig nr två i twilight-serien.. dynga. det lär bli en rätt så lång kväll.. =/ men nu jävlar är det spännande.

är så förbannat hungrig idag så jag tror jag förgår snart.. skulle lugnt kunna trycka i mig två pizzor (så känns det iaf) men ja.. jag får hitta något annat här hemma istället..

samtidigt som jag läser försöker jag se framför mig hur vi ska lyckas sälja alla kakor som vankas.. 100 stycken är iaf sålda och då återstår det ju bara 50 innan det mål jag satt är nått, kanske lyckas vi sälja fler ;D
menmen det jag oroar mig mest över är projektrapporten.. den lär inte vara speciellt lätt att skriva, så jävla genomtänkt ska den vara att man inte riktigt hänger med.. ska försöka få ihop några mötesprotokoll trots att vi inte direkt gått efter något protokoll =/

kanske dags att sätta fart om jag ska hinna allt innan klockan 23 då jag borde sova..

tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback