back to anthill again..

jahapp.. om cirka 30 minuter ska jag traska mig iväg mot anthill för helgens första arbetspass, inte speciellt motiverad ännu men jag hoppas att det finns roliga saker åt mig att göra så blir det nog bättre sedan.

vid fyra vaknade jag och va dödsbakis, drog mig ut i köket och drack en halvliter vatten och gick sedan och la mig igen.. kunde banne mig inte somna vilket va irriterande! menmen till-slut-så (uttalas snabbt ;)

manshataren kom hit igår, jag börjar tvivla på att hon verkligen är en manshatare nu.. jag måste undersöka den saken närmare lite längre fram.. vi tittade iaf på idol och drack vin, precis som på gamla goda tiden!

manshataren i egen hög person, meet afts!



vi hade myskväll med mååånga ljus!



och vi tittade på idol.. :D




och stygga jag, träningskläder och världens fulaste min..



med bilderna ovan att döma så kan ni säkert själva lista ut att jag blev full igår.. suck.

nu ska jag ta och gå in med all disk i köket, ställa undan vinflaskorna, klä på mig, borsta tänderna, gå ner till tvättstugan och sedan ska jag traska upp till jobbet.

ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback