tack mamma!

min mamma här så himla snäll! hon kom hit för att klämma lite på min mage eller vad det nu är som gör så ont.. vi får väl se om det blir värre, måste nog åka in då =/ aja.. hon klämde lite iaf och sedan så åkte vi iväg på åhmans för att köpa lite färg och lämna ett par spetsdukar som hon köpt till syster..

och eftersom syster fick dukar och jag näsdukar så var det väl lite orättvist och givetvis vill hon att det inte ska vara orättvist.. titta vad jag fick :D

ljusfatet, mossan och ljusen stod redan på plats men jag fick den lilla ängeln och dom små figurerna som jag nu hängt på ljusen.. blev en värdelös bild men man ser ju vad det är iaf =)

älskar dig mamma! ♥


Kommentarer
Postat av: Therése

Ohno! Hoppas det blir bättre så att du slipper åka in!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback