irriterande!

igårkväll hade jag världens bästa story i skallen så jag sprang till datorn och skulle skriva in den här, på blogg.se, men kunde man logga in? NEEEEEEJ! idag är storyn borta och jag sitter återigen i gamla banor och skriver om vardagligt skit.

idag börjar iaf min praktik, halv nio ska jag infinna mig på kommunhuset här i sollefteå för att möta upp min handledare och därefter ska jag placeras ut på samhällsbyggnadsnämnden eller va fan de nu hette.. har aldrig ens hört att det finns en sån avdelning =|

har lite beslutsångest, ska man ta med sig lunch eller ska man gå hem och käka istället? alltså jag har ju aldrig varit där.. jag vet inte om dom har microsar, personalkök.. tänk om alla äter i lunchrestaurang? det har jag fan inte råd med! iiih.. jaja.. vi får väl se, jag lämnar nog lunchen hemma så har jag lite tid för mig själv mitt på dagen också ;)

nä nu ska jag käka lite gröt så att jag blir stor och stark och sedan ska jag försöka rolla bort allt damm på dagens outfit, svart (tvättat hemma hos j som har en orange katt!)

tjingeling.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas de gå bra idag. Nu ha jag kolla upp hur man lägger till nya kontakter på den nya come agenten ;) haha

Postat av: Therése

Åh, vad typiskt! Jag blev ju jättenyfiken på den där storyn!

2009-11-18 @ 21:14:51
URL: http://afts.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback