heelt död i skallen..

jag blir tokig.. jag sitter och halvnickar framför datorn, har ont i skallen och dessutom är den helt tom! vet inte vad jag gör, vad jag gjort eller nåt.. känns som att jag vill sova hela tiden, menmen imorgon är jag iaf ledig.

så vad skrev jag i förra inlägget? inte en blekaste aning och jag orkar inte läsa det..

i helgen var vi iaf i härnösand och tittade på "new moon", den va riktigt bra och värd varenda krona! i övrigt så var vi på subway och åt så alla pengar gick åt där känns de som =/

hmm mera då? ingenting.. hade planer på att hälsa på magda men det blev inget av de heller.. vet inte var tiden försvann men det är lite jobbigt när man inte har bilen själv också =/

igår va de löning (lön+csn) och mer än hälften är redan borta och mer lär det bli eftersom jag drar till ö-vik imorgon.. winnerbäck på kvällen och innan det ska jag för första gången i mitt liv äta på burger king! (det ser jag verkligen fram emot - båda alltså!) efter winnerbäck så följer jag med natalie och benny till husum och där tänker jag spendera min helg..

jag ska nog försöka packa ihop lite grejer så att det är klart.. måste bara vräka i mig lite huvudvärkstabletter först =/

sorry för dålig uppdatering, jag ska försöka bättra mig..

so long!

Kommentarer
Postat av: Therése

Åh, jag med vill äta skräpmat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback