energikick..

praktikdagen gick bra men det var väl lite lite att göra men va fan, vad kan man begära när man bara ska vara på en förvaltning i två dagar.. blev iaf bjuden på fika av den jag går som sidekick hos =) det tackar vi för!

har suttit och gjort interndebiteringar idag.. det va rätt intressant men dessvärre förstod jag inte riktigt sifforna men det lär man ju inte göra förrän man arbetar med det varje dag. en del logik fanns de ju iaf ;)

när jag kom hem på lunchen så diskade jag, kunde ju inte lägga mig och läsa för då hade jag säkert somnad.. och ungefär så kände jag när jag kom hem efter "jobbet" också, drog igång att städa min skräpskrubb i köket och kom på att man kunde få in en massa förvaringsboxar där! WOOHOO! nu står allt snyggt och prydligt åsså har jag fått lite mer plats i vardagsrummet också :D

har städat undan allt julklappspapper och alla kartonger som stått framme och diskat igen.. nu är jag helt knäckt, så jävla trött att jag blir yr när jag ställer mig upp! men men det behöver ju inte bero på trötthet, jag har ju levt på sushi i flera dagar nu så jag måste väl försöka äta något annat ett tag framöver ;) sushin tog iaf slut idag så nu får jag inga fler lyx-luncher eller lyx-middagar.. fan!

annars gör jag inget, har börjat läsa en bok om slash.. kändes bra att fortsätta på artistspåret efter att jag läst sista sidan av marilyn manson-boken. men den jävla kratta som översatt slash-boken borde ju få kicken.. jag har väl hunnit läsa typ 15 sidor och har redan hitta typ tre stavfel och ett gäng grammatiska fel.. IDIOT!! jag kan faktiskt inte koncentrera mig på vad som faktiskt står, känner för att ta en bläckpenna och rätta felen i boken men jaja.. inte mitt jobb. kan man maila till förlagen och klaga? det är ju trots allt något man betalar pengar för att läsa..

nä nu ska jag sluta gnälla och göra något vettigare.. ska nog slänga mig i duschen i väntan på att j ringer..

kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback