drömmiddag!

jag är så lycklig att jag stått hela eftermiddagen och gjort sushi.. för det blev underbart gott! synd att jag bara åt kanterna idag bara men morgondagens lunch kommer att bli underbar också!

sushiris :D



dyra gänget..



innehållet =)



nästan klara =)



eftersom det blev rätt många, typ 60 bitar, så har jag lagt ner dom i stora matlådor så nu blir det sushi i flera dagar framåt ;)



och eftersom det blev fula kanter och trasiga kanter och sönderslamsade bitar så käkade jag dom till middag idag.. men dom är lika goda för det! HAHAHA!



nu ska jag fortsätta med manson-boken, den är sjuk men jag har fått mig en del skratt..!


Kommentarer
Postat av: Therése

Jag med vill haaa!

Postat av: Shirin

Kan du göra sushi?! Kom hit på en gång! Är så fruktansvärt sugen på det :)

2009-11-14 @ 10:07:27
URL: http://shirint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback