dagens lektion: biologi hos läkaren..

idag har jag lärt mig vart revbenen sitter och vart kroppspulsådern sitter.. jag har också lärt mig att jag är frisk som en nötkärna =)

mina "smärtor" i magen har troligtvis bara varit gaser som jag trodde från första början, ingen början till njurbäckeninflammation eller inflammation i mina inre organ.. den där knölen både jag och mamma kände (den som gör ont när jag trycker på den) är tydligen ett revben !!! jag är så jävla pinsamt dålig på hur kroppen ser ut så jag tror jag får nå fel..

jaja.. kanske ska signa in mig på en biologikurs på komvux eller nåt, skulle vara sanslöst bra att kunna veta var alla ben, ådror och vener sitter i kroppen! (men det är ju bra att jag vet vad dom heter..) vad gjorde jag på biologin i högstadiet egentligen? sov eller?

jaja.. troligtvis så har jag gjort något ovanligt eftersom jag har ont i revbenet, kanske kan det bero på hosta eller så kan det kanske vara något från förra veckans kakbak.. det är ju inte varje dag man smetar glasyr på 270 kakor!!

nä nu ska jag packa.. precis som jag skulle göra innan jag for..

tjingeling!


ps. ni har väl inte glömt pappsen? på söndag är det farsdag och min pappa ska få ett jättefint kort som jag hittade på
garn väv och inplock.. + en sak till :D (jag kan ju inte skriva allt.. tänk om pappsen läser här ibland? har faktiskt ingen aning!) under länken så länkas man till butiken i kramfors men givetvis finns den här i sollefteå också! :D

Kommentarer
Postat av: Therése

Biologilektionen har jag ju redan fått via telefon men något jag inte visste sedan tidigare var att Garn, Väv och Inplock har en websida? Eller ja, en blogg typ, men ändå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback