då var det klart..

när jag kom till kommunhuset imorsse för att ställa mig i kö vid åtta så gav jag helt enkelt upp, kön var så förbannat lång att jag gick upp på gårdagens praktik och började surra med maggan istället.. vi kom på att vi kunde titta ut genom fönstren för att se om det var lång kö eller inte, givetvis sprang vi var och varannan halvtimma för att se hur köerna såg ut..

när min nya "handledare" kom så hjälpte jag till med att sortera en massa post och sedan fick jag hjälpa till i arkivet och också skriva ett par fakturor.. givetvis är det halvkrångligt med nya program men det är väl bara att lära sig, till slut sitter det =)

strax innan lunch så var det iaf ingen kö utanför kommunhuset så då sprang jag ner och ställde mig.. träffade malin och olivia i kön och stod och surrade med dom tills vi kom fram, allt som allt så tog det väl typ 20 minuter och sedan skulle man sitta och vänta i 10 min efter vaccinationen.
hade turen att få hålla i olivia medan malin tog sin spruta, såå liten och såå söt! man blir ju helt förälskad i alla små knyten som folk har nuförtiden.. men det är väl ett tecken antar jag?

gick på lunch och när jag kom tillbaks så fortsatte jag med morgonens "sysslor".. fikade och skrattade gott med "kollegorna", jag stormtrivs där uppe på ekonomienheten.. siffror är banne mig det roligaste som finns!

jaja.. nu ska jag göra mig klar för att åka till kramfors, kändes rätt att åka dit och släppa allt som har med hemma att göra, när jag tittar mig omkring så ser jag tusen saker jag borde göra men som jag inte tagit mig för.. suck! blir nog bättre nästa vecka =) den här veckan går jag ju runt i ett rus av trötthet bara!

och givetvis får jag inte glömma att vänta på biverkningarna - chock eller nåt ;) HAHAHA!

hejhej!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja någon chock har inte anlänt hos mig iallafall ;) Dock svettningar som en tok, men det har gått över. Tack för sällskapet själv, och strulet med jackan var inga problem

Postat av: Therése

What? Delar de ut sprutan på Kommunhuset? Weird :b Låter som om det går bra med praktiken i alla fall? Känns det givande?

2009-11-18 @ 21:18:34
URL: http://afts.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback