ärlighet..

jag är en lat jävel, det är väl egentligen det jag måste erkänna.. under den förra veckan och hittills den här veckan så har jag inte städat en enda gång här hemma! det ser rent ut sagt fördjävligt ut.. men nu har jag iaf tagit tag i det, diskade ju igår och idag har jag iaf tömt väskan uppochner på sängen så att jag kan sortera vad som ska in i garderoben och vad som ska in i handväskan och ja, ni vet...

mamma bjöd på lunch idag, vi gick på valvet eftersom jag hade lite halvbråttom till eftermiddagens lektion.. det var jättegott! massor med smarriga rätter att välja mellan och givetvis äter man lite för mycket, men i det här fallet så innerbär det att jag kan äta lite senare än vanligt idag =)

har räknat igenom två av tre ekonomipapper och duschat.. nu väntar jag på att mamma ska ringa så att jag kanske kan hjälpa henne med att beställa studentlitteratur =) mamma ska bli halvtids-studerande..

ska försöka lägga in bilder på nyfärgade mamma, väggmålningen och på en händelse som var det värsta som kunde hända idag!

back to "work"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback