wiii!

är faktiskt på riktigt bra humör idag, första gången på länge! och även om min plan stöp åt helvete igår så gör det inget.. jag känner mig ganska nöjd ändå.

hann med en hel del av "listan" innan jag for och nu är den klar! (plus att jag satt om typ tre (eller e de fyra) blommor!)

snart kommer tommy hit.. tror jag iaf. han hade iaf gått för bra längesen och skulle käka lite någonstans innan han kom in.. själv sitter jag och äter lite godis som jag hittade på dollarstore.. billigt! hihi.
ska se vad som finns i kylen innan det börjar komma hit folk.. kanske skulle bli fler också så vem vet.. kanske är världens brak-galej här ikväll! :D

hejhej!

ps. tomas bil gick iaf inte igenom besiktningen =( stackars tomas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback