väldigt intressant..

vad krävs det egentligen för att hamna på förstasidan här? att man har koll på exakt när allt släpps, är först med att publicera det och hittar på en väääldigt intressant rubrik? HA! kommer aldrig att bli jag fast de gör inget.. men om jag nu skulle ligga där en dag så skulle jag bli grymt chockad. tänk när jag är så pass allmänbildad och modekåt att jag också får hamna på first page.

igår gick åt helvete rent ut sagt.. sista vakna timmen plus dom timmarna jag försökte somna på va piss! suck. jaja, jag ska inte tynga er med mina bekymmer men ibland känns de som att man bara gör fel hela tiden.

nu har jag tänkt dricka upp kaffet, har fjorton minuer på mig att bli klar..

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback