ut till skogen..

japp ikväll bär det av till graninge är det tänkt.. ska mysa med min kissekatt och cykla har jag tänkt. ska bli skönt att komma från stan en kväll.. ska även kika efter lite tyger och kolla om det är något jag måste köpa för sommarens "projekt måla om köksstolarna"..

sitter på jobbet.. har haft oturen att bara fått såna samtal man vanligtvis vill undvika men jaja, shit happens. det blir säkert bättre ju längre dagen går.

tommy kom med en chili-planta till mig idag =) jättesöt.. finns en blomma och några knoppar på den.. sen ska jag förhoppningsvis lyckas få några chilisar på den också.. hoppas de iaf =)

nu ska jag återgå.

hej.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Yeah!

Du får rapportera hur det går med plantan :)

Postat av: Shirin

Det var 4 år sen vi träffades för första gången, men sen vet jag inte riktigt när vi blev tillsammans.. tiden går fort iaf. Snart är man grå och skrynklig!



Tyvärr så är man ju rätt fattig den 22:a, så kreditkortet får stå till tjänst..

2009-05-14 @ 18:44:24
URL: http://shirint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback