underbara vår!

det är helt suveränt väder utomhus och här sitter jag, bänkad framför datorn (as usual)... ska snart gå ut en sväng och titta till gräset, här nere finns det ju faktiskt gröna gräsmattor iaf!
inget är lika grått och trist som hemma, här finns inte ens en GNUTTA snö.. woohoo!

va riktigt trevligt igår; god mat, gott vin, gott sällskap och mycke surr :)

idag kommer shirins föräldrar så vi ska grilla till middagen idag också.. myysigt!

vad jag kommit fram till så här långt är att jag vill ha hus, jag vill köpa hus och inreda och ha mig.. så himla underbart att kunna kuta rätt ut på gräsmattan utan att behöva ta sig igenom trapphus, asfalterade gator osv.

nu ska jag vara social igen.

hejhej!

Kommentarer
Postat av: Therése

Gräsmattorna börjar bli lite gröna här uppe också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback