underbar kväll!

mötte upp flickorna igår vid halv sju och vi traskade mot toledos.. fick ett bord och började kolla bland alla rätter.. =|

så här blev det.

förrätt: två tapas - sigararullar med aioli och friterad bläckfisk med ..aioli(?)

huvudrätt: grillad kycklingfilé på spett med ädelostsås och "husets potatis" (vilket var tillagade potatishalvor)

efterrätt: chokladkaka eller kladdkaka (om man nu vill kalla det så) med grädde..


mums filibabba! sällskapet va lika trevligt som jag förustpått sedan tidigare, kan oftast inte gå fel när man har ett sånt gäng :D

det som var synd med gårdagen va ju att det va onsdag, greys anatomy började klockan nio och tio över rusade jag från restaurangen i panik (sorry girls).. missade första delen men fick se resten, hade gärna gått tillbaks efter programmet men då hade ju alla såklart gått hem =/

avsnittet va underbart bra! jag grät såklart.. börjar bli lite av en vana.

nu ska jag ta å hitta på något.. kanske springa ner och hämta tvätten i maskinen eller tänka på att den ligger där och ta den ikväll när jag kommer hem istället (det är tur att det i princip bara är jag som använder tvättstugan).

tjing!



ps. mads, du förblir alltid snäppet bättre hur jag än gör... kommer att sakna dig min böna!

Kommentarer
Postat av: Shirin

Vilken mysig kväll du haft!



Jag grät också till Greys. Gråter fan varje onsdag till det där programmet...Är man blödig så är man :P

Postat av: Therése

ÅH! Sigararullar med aioli.. Så underbart!

2009-05-29 @ 09:37:45
URL: http://afts.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback