two weeks notice..

jag hatar tv'n, den gör mig galen! nu försöker jag titta på film.. inte ens det har jag ro till.

har ätit allt som går att äta här hemma tror jag, popcorn, chips, morötter, gurka.. men jag är inte nöjd! jag har tuttat på vattenpipan igen också men den hjälpte inte.. tog ett tuggummi istället (fick klippa upp påshelvete eftersom jag inte lyckades öppna påsförslutningen).

har försökt att ringa en person men inget svar, jag orkar inte med mina hjärnspöken längre. jag ska banne mig ge upp, ingen mening att man lägger ner energi...


dynga, nu pussas dom på tv'n också!


jag går och lägger mig istället.
natt natt.

Kommentarer
Postat av: Therése

Hjärnspöken lät inget vidare, hoppas du blivit av med de!

Postat av: Petro och Jossan

Vi har fråge stund på bloggen nu:)

2009-05-10 @ 12:32:01
URL: http://petroochjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback