tisdag..

vädret har inte riktigt bestämt sig om det ska vara fint eller fult idag, det ligger liksom en slags dimma över himlen för att skydda oss från det blå eller det grå.. jaja, egentligen kvittar det när man sitter bakom lås och bom hela dagen.. jobbet känns som ett fängelse dom flesta dagarna, menmen jobb är jobb och många dagar har jag faktiskt ganska roligt i fängelset..

sitter och dricker mitt ljumma kaffe och funderar på att ställa mig upp, synd bara att de gör så förbannat ont att ens röra sig.. bara att sätta sig tillrätta i soffan tog säkert tre minuter! men de känns iaf bättre än igår så jag hoppas att det är ännu bättre imorgon.. promenaderna gör nog sitt ;)

nä man ska nog börja packa matlådan, läsa igenom alla bloggar man brukar läsa och borsta taggarna..

hejhej.


Kommentarer
Postat av: Natalie

tack tack Vännen. jo jag vet hade slarvat bort mobilen som vanligt!!!! hittade den 2 dagar senare. hehe men jag hör av mig någon dag framöver va ett tag sedan man hörde din ljuva stämma;) puss och nyp och självklart kan jag göra en snorkråka ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback