suck pust & stön..

idag har nog varit den värsta dagen i mitt liv, finns bara två saker som kan få den förgylld till fullo men de kommer nog inte att inträffa =/

så himla jobbigt de va imorsse att gå till jobbet, kom upp helt dyblöt i svett men jag hade verkligen powerwalkat hela vägen.. senare blev det jättekallt ute (trots solsken på morgonen) och sen sket sig allt.. jag är så jävla irriterad på vissas arbetssätt så jag tror jag får något jävla fel! täpp igen truten och gör det ni ska istället..!
min dator dog mitt i ett kundsamtal, fick lov att ringa upp kunden när jag fått igång en ny dator.. provade först millas utan resultat (där fungerade inte länken jag behöver för att ta mig till kundsystemet) och sedan provade jag kennets men ja.. den jävlades den också.

nu är min dator ominstallerad och fan ta den om den inte fungerar bättre imorgon, den är inte ominstallerad sedan typ 2007!

suck.. kom iaf hem (efter en halvtimmas surrande med maria på jobbet - efter arbetstid - och efter att ha hämtat paketet från ellos).. har gjort en skinksallad, är lika jävla hungrig för det.. skulle kunna äta vad som helst idag tror jag! har sedan kollat igenom min beställning.. jag är hyffsat nöjd.

tröjan va lite för stor men de kanske går ändå, skorna va jättesöta men den högra va lite trång (de går man ju ut.. har så jävla många skavsår ändå), sängkläderna va jääättesöööta, duken va halvsisådär men jag hann ju inte avbeställa den och kuddfodralen har jag inte bestämt mig om än.. jag ska sluta impulsköpa saker.

nu ska jag lägga mig bakåt här i soffan och sedan ska jag fundera på vad jag ska göra härnäst.. skita i allt och bara ge upp eller fortsätta kämpa med det jag försöker kämpa för varje dag... svårt val.

aja.. scheiße, klockan är mycke!

hejhej!


Kommentarer
Postat av: Tommy

Andas in och andas ut!

Ta't lugnt, ta en Toy!



Snart är det semester och gaj!

Postat av: Mumlan

Hmm!!! Lika positiv som vanligt =) Det dagliga går bra, så de så... det vet du. Kram.

2009-05-14 @ 08:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback