söndag 090517 10.55

jahapp.. då va helgen snart slut då, så jävla fint väder ute nu så jag tror jag blir tokig snart! måste ut.. har just ätit frukost och ska väl börja hitta på något.

igår kom tommy hit och vi satt å surrade bra länge innan tomas kom.. spelade gamla godingar (enligt dom - hehe), drack vin och skumpa, åt tårta och surrade lite till =) riktigt trevligt grabbar!
vid tio (?) gick vi upp till martin där de va ett gäng som tittade på eurovision, vi kom lagom till snabbgenomgången så nu sitter jag och lyssnar på några av sångerna som va med. hängde väl där uppe till strax innan två.. gick ner på stan och tomas bjöd på "fyllemat" (även fast jag inte va så himla full)..
sov som en stock så fort jag la huvudet på kudden.. de tar på krafterna att ligga på topp.

nu ska jag dricka upp kaffet, kolla så att plantorna lever och sen ska jag hitta på nåt =)

tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback