snart så..

iih snart är det greys anatomy, längtar som en tok! har bunkrat upp med choklad och vatten (chokladen är redan uppäten)... FAN! jaja.. får skala en morot i pausen eller nåt, mer choklad får jag då inte iaf ;P

har varit ute och gått i 55 minuter.. va jätteskönt! när jag kom hem så slängde jag mig i duschen, de varmaste som gick i typ fem minuter (sen tog varmvattnet slut)..

nu har jag suttit vid datorn hur länge som helst och hittat alldeles för mycke som jag egentligen inte borde bry mig om eller läsa eller reagera på. suck, nu får de va nog!

känner mig lite halvt besatt, vet inte riktigt av vad.. går inte att sätta fingret på vad det är exakt men ja.. de kommer vä någon gång förhoppningsvis.


en liten påse ramlade ur min nyinköpta väska idag (kanske va igår) så jag tog ett kort på den, de e rätt sjukt vad man måste skriva för att jordens människor inte ska göra något dumt! se själva..



hahaha!    "do not eat"

ja jag lovar då att jag inte ska äta upp den lilla vita påsen med konstiga kulor i.. nu börjar greys alldeles strax.

ha en bra kväll..!

Kommentarer
Postat av: Shirin

Max satt och käkade på en sån påse en gång...gissa om jag fick panik!

Var tvungen att kolla upp vad den innehöll och det var typ inget värre än salt..eller nåt liknande med bra uppsugningsförmåga. Inte speciellt farligt iaf.

Tur var väl det!

Postat av: Lillamy

Hur är det med dig annars då Tina lilla? Tänkte att jag skulle redig och säga hej och fråga hur det är. Typ.. Hej hej! Hur är det med dig? Kram kram ;)

2009-05-07 @ 07:25:25
URL: http://snowies.blogg.se/
Postat av: Therése

Jag undrar hur många vuxna människor som fått för sig att provsmaka innehållet i en sån där påse?

2009-05-07 @ 07:50:08
URL: http://afts.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback