promenad..

jag säger då det.. fyyy fan vilken backe!

jag gick nedanför nipan, förbi kraftverket och under nya bron på sidan mot jobbet.. när den vägen tog slut så fanns det en stig som gick uppför vallen så att man kom upp på nipanområdet (eller ja bortanför).. äh för fan tänkte jag och satte av uppför.. efter halva backen trodde jag att jag skulle svimma av utmattning! den gick nästan i 90°.. jag hade knappt hämtat andan när jag kom fram till jobbet (och då tog jag en rejäl omväg!!)

jaja.. någon gång i framtiden ska jag e mig på den igen men fram tills dess så ska jag välja att gå åt andra hållet så att jag får en nedförsbacke istället för en uppförs.

satt på jobbet ett tag och surrade med therese, sen gick jag och köpte morötter på ica med henne. precis när jag kommer runt hörnet på 51:ans pub så börjar det hällregna, tio meter hemifrån! snacka om röta..

nu har jag käkat lunch och ska väl hitta på något att göra, känns som att jag kommer att klättra på väggarna om jag inte hittar på något idag.

hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback