morsdag..

japp.. då va man hemkommen igen. herregud vilket kanonväder det varit idag! tror tillochmed att jag lyckats få lite färg på ryggen när jag låg och slösurrade med syster yster på campingen här i sollefteå.

firade såklart mamma, åt tårta och lunch i husvagnen med dom innan vi for vidare mot graninge där vi skulle fira momma.. blev middag och tårta där. jävla ätandes hela tiden..

nu vet jag inte vad jag gör. jag har iaf besegrat diskberget och det enda som är kvar är en skål och två glas.. dom hittade jag efter att jag diskat klart och det går banne mig inte att stapla mer nu =/

funderar på att gå ut, tråkigt att vara ute ensam bara så vi får se. kanske borde städa eller nåt istället.. nästa gång det är fest så ska jag tvinga hit alla som va här så att dom får diska och skura upp efter sig. ibland blir man bra less och helst när det användes sisådär 15-20 glas! sorry men jag är en bitterfitta idag som fortfarande har huvudvärk.

nä vi får väl se.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback