misslyckat!

chipsen blev lite väl dallriga för min smak men jag ska banne mig ge det ett försök till.. kanske ska låta dom ligga nåt dygn efter ugnen? någon som har några tips på hur man får potatisen att hårdna?

har duschat, surrat i telefon och diskat.. (ni ser! jag diskar för fan jämt!!!!!) rakade iaf mina ben, jag kan inte minnas när jag gjorde det sist så jag såg ut som grottmannen.. stackars omgivning som får se mina håriga ben när jag springer omkring i leggings hela dagarna =/

imorgon blir det grillning med madde, milla, marcus, natalie och benny! ska bli hiiimla roligt (känns som att jag skrivit det förut??).

nu ska jag ta å hitta på något, kanske fundera på vad jag ska ha i min kommande header?

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback