lyckad kväll!

jätteroligt hade jag igår och jag hoppas att alla andra hade de också! kycklingen blev perfekt grillad (tack flickor!), vinet var gott, sällskapet gott, utelivet va roligt och vädret va kanon! jag är jättenöjd och ser nu fram emot nästa helg och onsdagsmaten med flickorna :D

natalie och benny åkte för typ två timmar sedan och det känns jävligt tomt, har hunnit vara hos tessan en sväng och när jag kom hem igen så försökte jag diska gallret till grillen vilket inte är alltför lätt =/

vaknade väl vid nio första gången imorsse och klev tillslut upp vid tolv-snåret när solen lyste rakt på mitt ansikte (jävla fönster!!!). käkade frukost och gav oss därefter iväg till marknaden.. natalie hade såna jävla skavsår när vi kom fram så att hon köpte ett par foppisar och några flipflop-aktiga pjucks och drog sig fram i dom.. har varit och käkat på city och ätit en mjukglass också. sååå jävla mätt!

nu ska jag ta och ställa iordning här hemma och fixa lite mos till morgondagens lunch.

bilder kommer senare.

tjing!


Kommentarer
Postat av: Therése

Diska grillgaller.. Det är verkligen en utmaning! Kul att det var en lyckad kväll i alla fall =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback