lunarstorm..

hell yes! jag har min profil på lunar kvar än, där heter jag killertinis.. sanslöst vackert! har just kopierat hela min dagbok över till ett .txt dokument så att jag någon gång kan göra mig av med profilen..

hade säkert 2-300 inlägg, kanske ska börja publicera varje inlägg här? vad tycks? hihi.. faktiskt ganska kul att läsa att man någon gång varit glad och munter, på topp och uppe i varv dygnet runt! mitt mål är att bli så igen, glad.. jag vill kunna älska livet precis som jag gjorde då, fast jag behöver lite hjälp för att komma dit.

nu ska jag ta å hitta något fruktigt att tugga på i kylen och sedan ska jag vänta på att desperate housewifes börjar..

tjing!


ps. tidigare åt jag färska hallon med vaniljglass, snacka om att de va gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte jag...buhuuu..kommer inte ihåg lösenordet..där försvann det hahah

2009-05-19 @ 21:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback