jahapp måndag IGEN!

men man ska inte klaga, jag har varit hemma i fem dagar så nu är det väl bara att masa sig dit och sitta i fem dagar i sträck istället. jag ska försöka tänka positivt! 27 arbetsdagar kvar till semestern och efter den här veckan så e de ju bara 22!!

ska försöka ringa skolan idag, eller inte skolan utan studievägledaren för att se om jag kommit in.. känns inte som att jag gjort det (min vanliga otur..) jaja vi får se.

somnade rätt tidigt igår, hade fått ett sms vid elvatiden och då sov jag tydligen.. måste väl ha deckat vid tio eller nåt!

stackars natalie hade räknat till 15 skavsår igårkväll när hon kom hem.. snacka om att det måste göra ont att gå idag! huuuga. ska skicka ett tröstmeddelande till henne när jag vaknat upp riktigt.

nä undra vad man ska hitta på nu? har ju 35 minuter på mig innan jag ska börja gå.

på återseende.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Haha ja jävligt ont gör de!! jag är en ännu värre gnäll kärring i dag!! haha tack för i helgen vännen puss på dig

Postat av: Anonym

nu har jag hittat din blogg, seg som jag är. vad har du sökt för skola? kraam!

2009-05-25 @ 21:19:23
Postat av: ak

nu har jag hittat din blogg, seg som jag är. vad har du sökt för skola? kraam!

2009-05-25 @ 21:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback