hetsätning..

sanslöst hungrig (as usual) men idag kan jag fan inte hålla fingrarna i styr! jag har ätit som en häst och nu när jag kom hem efter första promenaden på mer än tio dagar så gick jag raka vägen till kylen.. suck. jaja förhoppningsvis blir det bättre om någon dag, är fullt medveten om varför jag äter som en häst just nu iaf.

har varit hos elin & björn idag som jag skrev tidigare; surrat, ätit, busat och pratat med alma, tittat på kläder på internet (varför vi va inne har jag inte en blekaste aning om!).. ja, ätit lite mer å så.. trevligt =)

innan jag for mot långsele så kände jag brandröksdoft i min lägenhet, jag har nog aldrig luktat så frenetiskt på något innan jag vågat mig ut.. livrädd för att min lägenhet ska brinna upp! men än står den iaf.. PJU! (nu utan frän doft).

nä har just insett en sak vilket gör mig så förbannat jävla irriterad så jag tror jag brinner upp.. men vad kan jag göra? INGENTING! kanske lika bra att ge fan i de, vara tyst... men jag är dålig på att vara tyst, jag måste säga något.. kan inte bara sitta och titta på.

äh skit samma, duschen nästa!

natt natt.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ohh nyfiken! DU måste berätta vad du är så arg på ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback