happ..

den här dagen regnade/haglade/åskade bort... har iaf lyckats laga mat både innan och efter strömavbrottet (potatisen hann precis bli klar när strömmen gick!)

nu väntar jag på ett elin och alma ska komma förbi en sväng =) vet inte riktigt vad man ska hitta på men ja.. de löser sig som vanligt.

åt fiskgratäng till middag, den blev faktiskt helt okej men lite mer salt (eller mer curry kanske) hade nog inte skadat.

nu ska jag plocka ihop på sängen och bädda min halva =)

tjing.


ps. shirin, jag briljerar inte! jag måste lära mig bara.. ;)

Kommentarer
Postat av: Shirin

Jomen, du briljerar visst! Nästa gång vi ses ska du få laga mat åt oss :)



Och du kommer visst hitta någon du passar ihop med! En vacker dag, när du minst anar det, då står han där ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback