hahaha!

fy fan va bra tessan, jag hade ju glömt kossan!! :) måste testa igen någon gång framöver.

har varit iväg och köpt en grill med grannen.. imorgon har vi planer på att premiärgrilla, någon som vet var det finns billigt kol och tändvätska? blev jag som fick köpa till att börja med..

mår riktigt illa, skulle vilja spy.. vinet står mig upp i halsen (varför köpte jag så jävla mycke??).

skönt iaf att ingen verkar ha lagt upp bilder på facebook iaf.. pju, fast ja who knows.. de kommer säkert.

nu ska jag gå och titta i kylen och se om det finns något ätbart.


ps. smakade ben & jerrys glass från GB, mmmmm säger jag bara.. nästan som cookie dough ;D

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Det finns 3 st påsar på konsum för 99 kr, det räcker länge om ni har en klotgrill.

2009-05-09 @ 21:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback