HAHAHA!

gick in på min statistik och det verkar som att någon har legat på uppdateraknappen hela dagen igår, 96 besök (känns inte rimligt då de va 24 unika besökare..) tessan??

hmm... trött som fan, lyckades somna rätt snabbt igår och sedan började jag få sms efter sms.. slutade med att jag ringde upp och frågade vad han höll på med. det va liksom inget logiskt heller utan bara typ tomma svar och påståenden.. jaja?! han visste tydligen inte själv heller men jag hade då inte påbörjat någon sms-bombning strax efter 00.00.

madde ringde igår och det lutar mot grillning och vin i helgen, i mina öron lät det underbart! (äntligen får grillen invigas..)

igår kom installations-killen hit från hagbergs och satte upp min nya antenn till tv'n, nu slipper jag den fula bordsantennen som står i fönstret och har istället en vit blupp som hänger ute på väggen. fungerar skitbra om man jämför med bordsantennen! igår låg jag och tittade på tv och hade datorn på samtidigt (det har inte hänt på typ två-tre månader)!!

nu funderar jag på en morgonpromenad, ska nog se om tommy vaknat.

hejhej.

Kommentarer
Postat av: Tessab

Kanske lite skyldig.. va lite jobb igår :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback