08.39

= knäckt!

jag kommer nog känna mig som en zombie dom första timmarna med barnen idag, det är ju en sån himla fart på dom hela tiden =)

glömde berätta att fabbe åkte in på akuten igår efter att ha ramlat med cykeln (som han numera för fram UTAN stödhjul!).. doktorn trodde först att det var en fraktur men han hade bara gjort illa mjukdelar så varken gips eller mitella vart de! PJU.. tur för fabbe! tänk att gå med gips eller tvingande snöre hela sommaren.. herregud.

om 21 minuter MÅSTE jag gå... jag ska dessutom gå och inte ta bilen, jag måste lära mig att de inte är speciellt jobbigt att gå någon annanstans än till jobbet.

nu ska jag nog svira ihop en potatissallad inför kvällen..

hejhej!

Kommentarer
Postat av: Therése

Åh! Är så less på att sitta här! Vill till dig och grilla! Åh, mat..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback