yippieee!

det är väl ungefär så man känner när man kliver upp den 25e varje månad, varje gång man sätter sig vid datorn och ser att det är en jävla massa pengar på kontot.. tills två sekunder senare då man godkänt alla räkningar. VIPS så är hälften borta... om inte mer.

men jag är glad ändå, den här månaden blev det ju en extra hög räkning - kortavgiften för boxer. suck. (jag vet att inte 300 kronor är mycke pengar men de e ju för fan en ny klänning!)

menmen nästa månad så kan jag ju dra av 300 kronor i räkenskaperna (och lägga på klänning istället), plus att min soffa blev färdigbetald i och med att jag tryckte på godkänn på internetbanken.. nästa månad får jag en till slutfaktura och sedan är det bara att bestämma sig vad man ska göra för dom hundralapparna man får in extra varje månad.

någon som vet när deklarationen brukar dyka upp? jag längtar som en tok!

hur vet du att du snoozat för länge?
jo du, de ska jag nog kunna berätta för dig: duvorna som i vanliga fall sitter och kurrar med sitt vanliga läte börjar låta mer och mer som väckarklockan, dom jävlarna håller på att transformeras till papegojor och härmas så fort dom bara kan..!


nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe, kyssa min nya externa hårddisk (som btw kom på posten igår :D) och diska lite..
hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback