veckans mål..

jag ska försöka ta mig igenom kapitel två i matten för att kunna göra prov på måndag.. det skulle vara så underbart att säga; jag har gjort halva matte c på cirka fem veckor...

det känns också som en morot att kunna gå hem varje måndag utan att sitta där uppe till klockan åtta.. ibland känner man inte direkt för att räkna matte en måndagkväll nämligen, det är ju den värsta dagen av alla!

nästa vecka är jag ledig tisdag och onsdag, underbart skönt att få sova mitt i veckan måste jag ju säga.. ser fram emot det så himla mycke! synd bara att jag missar en grej på jobbet men de får gå ändå..

nä nu ska jag äta ett äpple, dricka en liter vatten och lägga mig i sängen och läsa brunstkalendern.. skönt att komma hem till något bra iaf =)

natt natt

Kommentarer
Postat av: Therése

Tänk, det kunde vart värre: Det kunde varit matte på fredagkvällar..

Postat av: Therése

PS: Skriv in din adress här: http://blogmap.se/ och se vilken typ av blogg/bloggare som passar in på dig.. Typ om du skriver som Blondinbella eller Kenza eller Engla o.s.v. Infa mig gärna om du anser att ditt svar stämmer?

2009-03-09 @ 23:33:53
URL: http://afts.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback