snö enl smhi..

jag vet inte om jag är blind eller om jag kommer att få på moppo senare idag men smhi sa att det skulle snöa, jag ser ingen snö? YES..! jag blir så glad när dom har "fel"..

idag bär det iväg ut på skidorna med therese.. vet inte om man ska packa med sig lite fika kanske och sätta sig ner någonstans.. fast ja, vädret är ju inte så himla bra men det går ju ändå att sitta.

igår lämnade jag tillbaks mina skor, jag insåg att det inte skulle fungera med tanke på att vänsterskon nästintill glappade av mig när jag gick.. va bort och provade en storlek mindre men då ville inte högern ha den på sig. suck, varför ska man vara oproportionerlig?

nu säger kaffet att de e klart, jag hör hur det knäpper i köket.. hoppas jag hittar något att äta till också (pizza kanske ;)

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback