shoppingtorka..

ja så sant, jag kommer inte att ha råd att shoppa någe mer den här månaden - om jag inte får en miljon i födelsedagspresent ;)

på önskelistan för tillfället står följande:



samsungs underbara lilla billiga skapelse L700, finns att köpa för under 1400 kronor
här.



extern hårddisk - har alldeles för mycket skit i min dator nu som skulle behöva lagras på något annat ställe än i den.. hittade denna för under 1000 kronor här..

ne jag ska väl återgå till att jobba så att pengarna börjar rulla in igen...

tänk om man kunde få ligga hemma och sova istället, vore inte det underbart?

/T

Kommentarer
Postat av: Therése

Den hårddisken sägs vara helt OK, en kompis pojkvän har en sådan.. Den är väldigt liten och nätt :)

Postat av: Linda

Haha nä, vågar inte ;) Nä då, tror inte han skulle bry sig så skarpt, bättre om jag vetat att han skulle bli irriterad, då hade det jue varit lite match i det hela å snoka runt ;)

2009-03-04 @ 14:36:42
URL: http://liindalundin.blogg.se/
Postat av: Shirin

Det var jättemysigt att få vara själva en stund medan Max var på dagis. Det händer som sagt inte så ofta.



Det vore jättekul om du kunde komma ner och hälsa på i vår! Vill ha en riktig shoppingdag :D



Vi får flytta in i huset tidigast 29 April..det är inte sååå lång tid kvar :) Börjar bli lite nervöst..



Vilket datum fyller du år?



Kram!!

2009-03-04 @ 15:45:43
URL: http://shirint.blogg.se/
Postat av: Tommy

Exakt en sån hårddisk var jag och hämtade ut på posten idag :)

2009-03-04 @ 18:44:52
URL: http://www.cutthroat.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback