så förbannat dum..

måndag-fredag drar jag mig ur sängen vid 7, på lördagmorgon slår jag upp ögonen strax innan 8 och är klarvaken.. jag hatar de här! jag vill sova till tolv eller ett bara för ovanlighetens skull men icke. nä nä, jag försökte iaf somna om idag men de sket sig.. istället så klev jag rakt in i duschen för att fördriva lite tid, har gjort smoothie och knäckebröd med skinka och keso till frukost.. å kaffe förståss ;) mumma!



om ett par minuter ska jag fixa håret, borsta tänderna och gå ner på fotoaffären och hämta mina foton, hittade en rulle som låg med studentmössan - jag är så nyfiken!!! hoppas bara att inte att rullen blivit för gammal =/ efter de ska jag iväg på videoteket och hämta mina nya sängkläder =)

    

hoppas att de blir bra, då kan jag ta ett kort och lägga ut här så att ni vår se ;)

resten av dagen är en dimma, jag måste diska.. räkna ett par mattetal till sen funderar jag fortfarande på om jag ska följa med syrran upp till mamma och åke.. jaja de får vi snart se. jag tror jag följer med, vid ett så kommer jag vara så uttråkad så att jag klättrar på väggarna =/

igår tittade jag på let's dance och fy fan va chockad jag blev när niklas åkte ur och inte den där andra.. tobias fruntimmer.. jag vet inte ens vad tanten heter, elisabeth? men ååh.. jag blev glad för att dom fick stanna även fast hon dansar dåligt.. tobias är sååå himla het! grr..

räknade matte både innan och efter.. i pauserna och ja.. fan de e riktigt roligt när man förstår! nu har jag kommit tillbaks till dom där jävla större och mindre än ( >x< ) typ nåt sånt! jag blir galen, munnarna hamnar alltid åt fel håll..

nä nog med ordbajs.
ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Lena

Jimmy har lagt upp en bild på mitt o josefines uppslag om isprinsessan =) min bild hamnade på första sidan oxå =D

http://life-through-a-viewfinder.blogspot.com/

2009-03-07 @ 11:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback