pju vilka dagar!

stress, stress, stress...

jag kan ju säga att jag inte är någon direkt värdinna iaf, kalaset igår va panikartat utan skedar och framställd tårta.. menmen tillslut så fanns allt på plats iaf. barnen härjade runt som några små vilda och ja.. jag hade panik!

här nedan kommer det jag fått:

två jättefina förvaringsboxar
en toalettsopkorg (heter de så??)
en godisskål med lock
HOME-bokstäver
massvis med tulpaner
pengar
ett presentkort på mio
två trisslotter
en häxa (prydnad såklart..)
ett ljusfat/kakfat
lite vin ;D

jag har säkert glömt något men ja.. så kan det gå =/

den här dagen har jag iaf spenderat i sundsvall, har haft genomgång med mina kollegor så att dom som hade frågetecken på en av tjänsterna vi säljer borde väl inte ha lika stora frågetecken nu iaf... sex stycken grupper á 1,5 timma.. jag är mör i huvudet.

klev upp strax innan sex imorsse och hoppade in i duschen för att vakna, när jag väl va klar vid sju och gick ut så va ju mitt resesällskap inte speciellt klar.. satt och väntade i en kvart i bilen innan han tagit sig ut.. menmen vi anlände iaf i tid!

åt på tandoori-house på lunchen och inne på birsta innan vi for hem... är så himla mätt!

imorgon.. eller fan inte imorgon men på lördag så ska jag lägga ut bilder på min första tårta, den andra blev mycke snyggare.. (glömde att knäppa kort på den fina men äh shit happens..) plus att jag ska lägga ut några bilder på barnen som jag skrev för någon vecka sen.. jag är så himla slö.

imorgon är det party! :D

dags att knoppa, ögonenlocken flackar rätt rejält nu..
natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback